0 days 23 hours 8 minutes 31seconds

om ett dygn sitter jag förhoppningsvis på flygplanet, till tyskland. sen hoppas jag verkligen verkligen vi hinner med planet vidare till NY, för vi har ca 35 min på oss. hej och hå.

nu har jag tvättat min sista tvätt, väskan står på nästan 2 kilos övervikt. herregud, presenterna tar upp den mesta platsen, förstår inte hur jag ska göra. det är bara att börja rensa ur en gång till. för kläder går ju faktiskt att köpa nya på plats..åh jag orkar inte!!

handbagaget törs jag inte ens väga, för datorn ska ner där också, haha.

nej ett sista ryck nu! så jag blir klar med det här någon gång och kan slappna av. åker som sagt till sala ikväll så jag har inte mycket tid på mig.
hörs vi inte ikväll så gör vi det i NEW YORK om någon dag!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Isabelle!!! Nu är det nära, nära! JAG önskar dig all lycka så hoppas jag att vi hörs i det stora landet :) Pusskram och sköt om dig!

2009-08-23 @ 12:19:45
URL: http://sandramargaretanordkvist.blogg.se/
Postat av: Lotta

woooohoooo!!!! Tagga upp tagga upp detta kommer bli GRYYYMT jag LOVAR!! Det kommer bli det bästa året i ditt liv, skojar inte!! Ses ikväll. PUzzzzzsss

2009-08-23 @ 12:34:12
Postat av: Kusin Linda

söta lilla kusin så tuff du är!! Har lästa alla dina inlägg ska bli såååå skoj att följa dig under ditt år i usa!!! BE STRONG!! som Lotta säger!!!

kraammm

2009-08-23 @ 20:48:29
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Anonym

Välkommen till Staterna!!!! Jag ringde till Simon för att vara säker att du klev på det där flyget ;) DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG!! Jag hoppas du träffa någon på flyget så du fick sälskap den långa biten, ja just nu sitter du där uppe någonstans;) MAssa Pusss å ha så kul på skolan!!

2009-08-24 @ 15:44:11
Postat av: Linda

tänker på dig, nu har du nog landat i NY city.. såå spännande ha det bäst!!! kram

2009-08-24 @ 20:37:48
URL: http://kottblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0