11

Tiden bara springer iväg, men just nu får den gärna göra det för jag vill komma iväg nu. Igår hade jag besök av två av mina kusiner L&L och L:s barn. En trevlig dag i lekparken och många goda råd fick jag! Tråkigt med avsked bara.

Nu har jag fixat mig en ny dator också, hade sån beslutsångest igår kväll så ni kan inte förstå. Men min bror skulle också köpa en ny så nu tar jag över hans Mac!
Får en ny ipod touch också, kan vara bra att ha tråkiga dagar att kolla på film eller nått i. Behåller även min gamla Nano som är lite behändigare om man ska ut och springa.

Har tagit ner resväskor från vinden nu, ska försöka få plats med allt i en. Men vi får se hur det går med det haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0