13

back in sweden. känns ruskigt skönt efter en bilresa på ca 6 timmar. dock körde jag bara 1½, så ska inte klaga.


Har fått ett brev hem från CC nu, med schema för skolan i NY. tufft kan jag lova! Sen var det även mitt försäkringskort, lite info om packning och resetaggar att sätta på väskorna, känns att det är nära nu! Nästa vecka borde jag få något om vilka som åker samtidgt som mig osv, kul kul!
Imorgon har jag nog lite shopping att göra, ny neccesär behöver jag, en rejäl. och lite annat smått och gott.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va spännande att du fått schema och allt sånt..nära:):) lycka till med allt nu och tack för gratulationen!! kram

2009-08-11 @ 18:28:07
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Kusinen Lotta

Åååå Kuzze!! Det kommer blir toppen och man är tuffare än man tror! När det blir jobbit se till att åka och träffa en vän för att prata ut. När det blir tufft så vänder det också, och jag LOVAR det händer INGENTING hemma under tiden man har borta. Det är DU som kommer ha ett kalasår och de andra där hemma kommer göra samma saker som du själv alltid har gjort hundra ggr ändå och de ska vara avis! Får du hemlängtan se de inte som ett år utan sätt ut milstolpar och se till att alltid ha något att se fram emot, en fest en resa vad som. Tiden är för kort för att längta hem, och även om det känns jobbit så kommer det vända och du kommer se tillbaka på det där året som ett av de bästa i ditt liv JAG LOVAR!! Och även en jobbig dag är en vettig dag, du lär dig ju engelska ;) Mitt bästa tips: ta vara på tiden det är en sak man gör en ggn och den tiden är nu =) (och "Det är inte mina ungar") ;) Jag finns bara ett telefonsamtal bort och vet precis hur det är att vara aupair! Du är Grym och du kommer aldrig ångra att du åkte till usa du skulle bara ångra om du inte gjorde det. LOOVE ex aupair Kusinen Lotta

2009-08-12 @ 20:19:00
URL: http://www.missvagabond.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0