14

nu sitter jag i min brorsas lägenhet mitt i Oslo. Det är ingen charmig stad, det är det inte. jag föredrar stockholm. Igår shoppade vi lite och sedan tåg vi båten ut till en ö och badade och solade..men såklart blev det mulet. 

nu är det i princip 2 veckor tills min resa börjar. jag har inte hört så mycket av familjen nu på sistonde, känns lite tråkigt. När jag mailar dem får jag svar, men jag vill att de kanske ska ta initiativet och skriva något..hoppas på det nu under veckan!

har hört talas om att de blir poolparty hos en svensk au pair ganska nära där jag bor någon dag efter jag har kommit. Känns kul att redan ha något inplanerat faktiskt!!

Imorgon beger vi oss hemåt igen, med bil, en milt sagt fulllastad bil. Det ska bli skönt att komma hem med tanke på att jag har varit borta ett par dagar redan. Jag saknar olapalula, åh fy fan vad jag saknar honom.

Kommentarer
Postat av: cassandra

jaha haha vad trevligt ;) tycker faktiskt inte att oslo är speciellt, jag tycker det liknar sthlm ganska så mkt förutom att norge suger på att ha väg skyltar ;) hahah jaa precis det var den parken med miljoner statyer ;) parken var väldigt stor och fin ;)

2009-08-10 @ 18:01:13
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0