2

jag kan inte fatta att det verkligen står 2 dagar på min nedräknare nu. men det är sant. och det är fortfarande blandade känslor. och jag har mina orsaker.

idag har jag köpt vakumpåsar, så jag kan göra min kläder lite mindre och få plats med mer. men såklart hade mamma också gjort det, så nu har jag så jag klarar mig!
slagit in alla presenter har jag också hunnit med såhär på kvällskvisten, det blev rätt fina paket. undrar bara hur dom ser ut när man kommer fram..?

imorgon är det den stora packningsdagen. då måste allt ner, ingen aning om hur jag ska klara det men det löser sig som vanligt. ska ta en tur med mamma till kupolen imorgon och inhandla det sista. så som adapter och lite annat smått och gott.
Ska även åka förbi mormor och morfar och säga hejdå..

ola lyckades ta en väldigt charmig bild på en väldigt trött tjej efter jobbet som nördar vid hans dator.
han är trött på alla au pair bloggar jag läser tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ola

Man är väl mästerfotograf!

2009-08-25 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0