19

vilken bergochdalbana

det här är ju inte klokt, ni minns vad jag skrev igår, att jag inte kände för att åka och nästan hade ångrat allt ihopa.
idag är ingen sån dag, idag orkar jag inte vänta. inte en sekund till, sätt mig på flyget nu nu nu. låt mig känna pulsen på ett stekhett och stressigt manhattan. låt mig träffa nya underbara människor, NU!

På fredag åker jag till oslo och hälsar på och hämtar hem min bror som har jobbat där under sommaren. Ska bli kul, en sista grej innan jag åker. När jag kommer hem är det bara 2 veckor kvar, huga huga sommarstuga.


Jag har inte börjat packa än, har ni? jag har skrivit sida efter sida med saker jag ska ha med mig, men inte orkar ta tag i något. dels för att jag känner såhär, upp och ner. och dels för att jag är lat, men men..


(jag i central park 23/2 - 09)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack va gullig du är:) Jag hoppas också på det bästa verkligen!!!! ska du va au pair i CA? När åker du? ha de bra! kram

2009-08-06 @ 08:45:12
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0