20

3 veckor.

Idag åkte min älskade vän, linapina, rakt över atlanten, till New York. Där hon ska spendera det kommande året, om inte mer. Hon är häftig, hon klev på planet. jag avundas henne på något sätt.
Jag kommer sakna henne något fruktansvärt, men jag hoppas  vi kommer kunna träffas någon gång under året..!

Appropå henne, för exakt 3 veckor satt vi på Waynes (som alla andra dagar men ändå), vi sa att shit, det är bara 3 veckor tills du åker! Nu har det gått 3 veckor och jag minns det lite som igår, och nu i skrivande stund är det 3 veckor tills mitt äventyr börjar. och om ni bara visste vad 3 veckor går fort...

kalla fötter

eller heter det kalla fötter? ja jag vet inte, men det är nog det jag har iaf. jag vill inte åka, just nu vill jag inte det. varför? ingen aning. det känns inte bra just nu bara. jag har det jäkligt bra här just nu.
sen känns det inte helt rätt med familjen längre (!!!), absolut inte bra att känna så. usch, jag vet inte vad jag håller på med. hjälp

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer att bli jättebra! :)

2009-08-03 @ 22:13:06
URL: http://myaupairdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är de som inte känns bra?? Eller är det saker här hemma som påverkar dig??

2009-08-03 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0