4

craziness är det enda jag kan säga just nu. galenskap är var det är. att det bara är 4 dagar kvar och jag knappt har kommit igång med packningen. alla andra verkar vara klara sen länge.
jag har heller inte hunnit läsa böckerna vi har fått än, eller jo någon gång i april men jag kommer inte ihåg riktigt. så får ta att börja om nu till helgen.


igår fick jag ett mail från min värdmamma där hon skrev att hon var förväntansfull och att de höll på att förbereda S på min ankomst och att dom gärna ville ha några nya bilder på mig. har dock inte så många men ska försöka knapra fram några imorgon.

har fått massmail från flera som ska åka samtidigt som mig men tyvärr ingen som ska någonstans i närheten där jag bor..


min nervositet börjar märkligt nog släppa lite, just nu ska det bara bli skönt och roligt att få komma iväg och göra något annorlunda!

har 2 jobbdagar kvar nu bara! det är så segt på jobbet så jag längtar verkligen tills jag slutar på fredag!

Kommentarer
Postat av: cassandra

Åh nu r det mycket nära! åh så roligt! du komemr säkert ha super kul där borta! :D ha det bra!

2009-08-20 @ 10:11:04
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Lotta

oooooo, See you Sunday!! Puss Kusinen

2009-08-20 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0