6

en vecka, om en vecka har jag precis landat i dusseldorf, herregud.

fick även ett mail från CC idag där det står alla som ska åka samma datum, vi är 30 svenskar. det är ju hur mkt som helst. tyvärr så står det inte vilka som ska med samma plan och inte heller vart var och en ska. orkar inte direkt dra iväg ett mail till 30 pers och fråga,.
jag har ju kontakt med några så det får räcka so far.

idag kom min nya ipod touch och jag är helt förälskad. nejdå inte ritkigt, men den är verkligen toppen! Har alltså fått min nya dator också. Min bror köpte ju en ny macbook pro, men de hade jag inte riktigt råd med så jag har köpt hans macbook och den är inte så illa den heller. känns skönt att ha det problemet löst i såpass god tid.
så nu ska jag leka vidare med min ipod..

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej!



visst var de lite irriterande att det varke stog vart ifrån alla skulle åka eller någon tid? :S själv vet jag bara en till o jag som åker 6.40 från arlanda :) men de visar väl sig annars på plats :) vi ses ju iaf NY :D

2009-08-17 @ 13:36:11
URL: http://aamandaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0