8

Gud vad kul att det är så många som läser min blogg nu :)!! besöksrekord var och varannan dag! (Glöm inte att kommentera!!)

Har jobbat i två dagar nu, lite segt med så långa dagar som jag har, 10 timmar. Men ibland kan det vara rätt kul, och jag gillar min chef, för glass är gott!

Den här helgen har jag satt som ett måste att packningen ska mer eller mindre vara klar innan den är slut. För jag jobbar hela nästa vecka så då finns det inte tid till det.
Ska verkligen försöka få ner allting i en väska, det måste gå! + handbagage förstås. Om jag känner mig rätt kommer det bli nån väska till på hemvägen..

Mamma har lyckats få en klipptid till mig på måndag också, toppen säger jag! Slipper man komma med helt utslitet hår och se ut som ett troll. Så slipper jag ju tänka på frisör första månaderna där också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0