DAY 2

Idag har det varit fullt upp hela dagen, lektion hela dagen i princip. Det var ganska roligt faktiskt, har lärt oss om lite sjukdommar och andra kulturer, inte så mycket om barn dock, men det kommer imorgon.

I slutet av dagen, kom dom in med lappar och ropade upp våra namn, jag och Sandra fick en varsin. Vi fick gå ut och hämta en varsin liten giftbag, med vattenflaska, godis och lite annat smått och gott, plus att familjen hade betalat NY turen som är på torsdag eftermiddag!! Hur snällt som helst, kostar ju ändå 35 dollar eller nånting!
Hade inte tänkt att åka på den egentligen, hade bara tänkt att betala 20 dollar för att få följa med in till stan och gå där själv med några andra. men nu lär jag nog åka på den guidade turen iaf, men jag ska inte klaga!!

Vi har haft international sing a long ikäll också, var ganska kul, vi ville sjunga små grodorna men de ville inte resten så det blev " i ett hus vid skogens slut..." tyskarna fick ha FYRA grupper, jag tror vi är totalt 286 elever på skolan, 200 är garanterat tyskar.

Nu är det dax att sova, lång dag imorgon också! hemlängtan är under kontroll, so far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0