DAY 3

Jag är helt slut, det är 32 grader varmt här idag, vi har haft lektion i totalt 14 timmar idag, redovisning också.
Det har gått bra och det har varit en riktigt rolig dag, vi höll på med en del arts and crafts också (pyssel), det var ritkigt kul. Jag, en till svensk som jag inte pratade med förut, 2 tyskar och en mexican gjorde en bondgård av alla möjliga saker för att kunna försklara vårt projekt om åldrarna 3-4 år.

Vårt rum är rätt litet som vi delar på 5 personer och 5 tjejer kan stöka till det rätt ordentligt, tro mig. Så just nu vill jag åka till v-familjen och få mitt egna rum och få lite privat tid ändå. Även fast vi har hur kul som helst här!

Imorgon ska vi åka in till New York city, ska på den guidade turen har jag i alla fall bestämt. Vi får ju ändå 2 timmar själva sen. Och mina väskor är redan maxade så jag kan inte inte shoppa anyway. Tråkigt nog.

Det kommer inte komma in några bilder förens jag har kommit till familjen eftersom min sladd ligger i min stora resväska som i sin tur ligger instängd i ett rum som vi inte kommer åt. Så ni får hålla er..

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Simon

Vad kul att du skriver lite varje dag. Nu har jag hittat upp till Luleå i alla fall och här är det då inga 32 grader :P

2009-08-27 @ 09:42:16
URL: http://tunhuk.blogspot.com
Postat av: Lotta

Nu för första gången hajar jag vad dem brukar skriva där hemma om att "SKRIV", det är ju skitkul å läsa å jag ser hela tiden fram mot nästa inlägg ;) Have a nice day in the big apple ;) PUSS Lotta

2009-08-27 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0