HELLO FROM NEW YORK

äntligen äntligen framme!! det har varit en grymt lång resa men nu är vi här.
Vi har fått rum 5 svenska tjejer tillsammans, och vi åkte på planet tillsammans allihop. 4 av oss ska till San Fransisco området också! Toppen tjejer hela högen..

men resan var lång, världens minsta plan till dusseldorf, 13 rader tror jag det var. och kanske 20 pers totalt, 10 aupairer..
nästa flyg var långt, ca 8 timmar, värdelös mat. nej mamma och pappa, det är inte bara ja som tycker det. tyskarna verkar ha en passion för pesto som jag inte delar..

ska strax på ett litet möte och middag, fast för oss är klockan halv 2 på natten. här är den halv 8. segt.


måste tacka mina kusiner för ett superbra stöd också! Lottas regler kommer sitta på väggen...!

Nu ska vi utforska stället lite, hade gött!

Kommentarer
Postat av: Lotta

åååååå jag vill också!! Flygresan lät ju som riktigt lyckad även om den var lång, skönt att få sälskap av andra nervösa aupairer;). Så kul att de nya vännerna hamnar i samma område, även om det är en bit mellan där man bor kan man ju alltid träffas på helger inne i storbyn!! Have Funn!!! xo Lotta

2009-08-25 @ 10:32:37
Postat av: Ola

Skönt att du har kommit fram :)

2009-08-25 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0