4 månader och julafton

visst var det ganksa nyss jag skrev att jag varit på otryggt avstånd från sverige i 3 månader, nu kan ni plussa på 1.
och julafton är det ju också, jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag inte känner av det i huvudtaget, antagligen bra. och jag har klarat mig rätt så bra, det var riktigt jobbigt att vakna, och veta att klockan redan var 6 på kvällen hemma och eran fantastiska jul, utan mig. skippa snacket om att jag inte har någonting att missa eller sakna, konstigt vore det väl om jag inte saknade! men än så länge har det gått bra, precis öppnat mammas och pappas julklappar, dag-otto i mitt hjärta, tack så mycket!
har även tagit mig en promenad idag, det var soligt ute igen och det var skönt att röra på fläsket och rensa tankarna. kollat på svensson svensson på youtube har jag också gjort. ska slå barnens julklappar lite senare ikväll också, och kolla på min nya film! can't wait til the holidays are over..då har jag massa att uträtta
* klippa mig
* fixa upkörningstiden, måste funka, kör inte lagligt längre, eller utan försäkring from idag
* signa upp mig för yogaklassen igen och engelska kanske..

Kommentarer
Postat av: lotta

Låter fint! Bra med lite planer i skite =) Ha kul på amerikanskt vis nu ;) Julen har som sagt redan passerat här. Xoxo

2009-12-25 @ 11:45:02
Postat av: Linda

tjingeling!!

Ja då har vi haft julafton ( i går)... en vit dess utom:)

åt så mycket mat i går så jag behöver inte äta mer i år:) hoppas du överlevde och att du inte längta hem för mycket... kram

2009-12-25 @ 19:47:03
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0