barnsnor och musse pigg

tycker min rubrik sammanfattar min dag riktigt bra. min prins är sjuk, han har inte feber men hans näsa bara rinner, han är hes och hostar. tycker så fruktansvärt synd om honom, för han fattar ju inte ens vad som händer. igår kväll spydde han också, men de var för han blev ledsen när han skulle lägga sig, och när han blir upprörd, spyr han.
så min dag har bestått av att torka snor och säga "blow", imponerad att killen kan snyta sig, med tanke på att jag mer eller mindre inte har lärt mig det än.
så vi tittade på en film imorse, mickey mouse once upon a christmas, som de flesta vet kollar jag fortfarande på barnprogram haha, men nu har jag börjat tröttna rejält, men dessa julberättelser är ändå speciella :)
gick på en promenad, åt och sen sov de nästan tills mamman kom hem..
nu är jag helt slut efter att ha burit runt krabaten hela dagen så jag ska sätta på en film och somna tänkte jag. imorgon eftermiddag ska jag försöka ta kort på våran julbelysning utomhus. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0