en gnutta ny energi!

här och häpnad, denna julen fick jag en väldigt välkommen och välbehövlig julklapp, MOTIVATION! jag vet inte om det bara är tillfälligt eller inte (antar det), men nog tusan har jag en hyffsad känsla i kroppen. jag har planer, massa planer, faktiskt.
runt lunch tid tog jag och tamara oss till old navy, presentkort hade vi ju. 20 dollar sparade jag tack vare rean också, även om priset skenade iväg lite. lunch på panda (pappa nu kommer nyckeln bli lite av ett minne av USA också!), sen var det dax för bio, NINE var filmen tamara hade valt ut, en musikal om en filmskapare, nådde inte våra förväntingar, men att sitta i biomörkret en stund får en alltid att släppa allt runt om. hittade en nytt mysigt fik och några butiker senare bestämde vi oss för att, nej nu är det banne mig dax att bli FIT (igen)! för seriöst, såhär kan det inte fortsätta, dax att ta itu med sitt liv och börja röra på fläsket. det finns ett asflashigt gym här nära mig, ser dock ruskigt dyrt ut men som vi ändå tänkte det var värt att spana in. tog oss dit och skulle fråga om priser och så, och vipps så är vi inbokade på en rundvisning imorgon kl 12, för att se alla lokaler och få veta priser och så. men vet i alla fall att det finns både simbassänger, gym och grupptränings möjligheter. när vi ändå är i svängen imorgon ska vi spana in de andra gymmen vi vet om också. men vi lyckades i alla fall få reda på att man bara behöver betala månadsvis och inte för ett helt år som på det flesta gym häromkring vilket är ett plus!
(fick med mig en fleece och ett par riktiga snowboard handskar hem också, väälbehövligt. men dyrt, alldeles för dyrt)

Kommentarer
Postat av: lotta

Men DU så bra!! Wihhaaa säger jag nu bara! Kör på hårt nu och planera och ha det gött! Här hemma såg jag nyss på ett deprimerande inslag från nyheterna där de som precis tagit studenten går arbetslösa och bara väntar och hoppas på jobb, du ska vara så glad att du är i Usa och har ett jobb, att gå hemma och ha det ovisst blir man tokig av. Kör nu hårt och behåll den här motivationen!! =) PUSs

2009-12-27 @ 20:23:43
Postat av: Linda

härligt kusin vitamin!!! kör hårt:)

2009-12-28 @ 21:04:23
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0