måste gå och byta M's diaper soon

kom nyss på mig själv tänka väldigt roligt. halva meningen drar jag på svenska och avslutar lite snyggt på engelska. jag blir knäpp, vet inte vad som är vad längre. men de är väl bara ett tecken på att man börjar bli van vid att prata engelska, och de tackar man inte nej till ändå!
en riktigt tråkig sak är däremot att mitt imunförsvar mer eller mindre inte har existerat sen jag kom hit, blir sjuk SÅ lätt. ja, har fått lilla M's förkylning nu också, yay. han är sjuk, jag är sjuk, mamman är sjuk och nu håller nog även S på att få det. det innebär att det inte blir nå Lake Tahoe denna helg heller, inge snowboard alltså.
blir väl nerbäddad i sängen igen, hurra! nej hoppas ja mår bättre imorn!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Tillsammans med Evas Underkläder så lottar jag nu ut en Chemise värd 199:- på min blogg. Det enda du behöver göra är att motivera varför just du ska vinna den. http://likemalin.blogg.se/2009/december/tavling.html

Kika gärna in och delta!

2009-12-11 @ 03:15:17
URL: http://likemalin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Uhha för att vara sjuk, mitt gamla tips ta deras medicin fungerar supert!! Fan se så bra du börjar verkligen komma in i engelskan, om du inte redan gör det så drömmer du nog snart på engelska också och byter ut allt tänkande till engelska ;) BRA!!

2009-12-11 @ 13:02:36
Postat av: Linda

hua din stackare!!! KRYA PÅ DIG!! KRAM

2009-12-13 @ 19:54:45
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0