mind your own business!

ännu en jobb vecka har gått, den har gått fort men varit slitsam. S börjar få en väldigt primadonna attityd vilket jag inte gillar och just nu är ja den enda som säger ifrån vilket inte funkar... men men
nyss varit ute en sväng med Tamara, handlat en julklapp till S men hittade ingen till M så får väl försöka leta igen i början på nästa vecka. middag på panda express..
imorgon åker vi upp till Lake Tahoe, ska bli kul med lite snö vill jag lova. får se om jag jobbar eller om jag får någon dag att åka bräda eller hitta på något åtminstonde. kommer hem på måndag morgon igen och vet inte om jag kommer ha internet där, så ni kanske får hålla er med uppdatering tills dess. kameran är nerpackad, och jag tar kort men det är inte alltid det funkar att ladda upp så ni får ursäkta en ibland tråkig blogg.
nej nu ska ja packa färdigt och sen falla ner i min skönhetssömn ganska fort.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så härligt att få åka till fjällen!!! Hoppas du får chansen att åka lite på egenhand också ;) Här har vintern slagit till nu, det började snöa i helgen och sen har det bara fortsatt, så nu är det vinter och vackert ute. Är i Runhällen nu och blir här ett tag, det är väl kanske 2-3decemeter snö. Ha Kul!! KRAM

2009-12-18 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0