på bättringsvägar

efter ett par febriga dagar var jag rätt glad imorse när jag vaknade och inte kände av den. dock bestod ju huvudvärken, halsontet (jag vet att de inte är ett ord), snuvan, magknipet och illamåendet. just de, har haft ont i magen och mått illa både igår och idag, tror det är för att igår hade ja svårt att äta när jag inte mådde så bra så jag bara varit sååå hungrig.
har fått hjälpa till massor senaste kvällarna med sjuka barn, för de har varit kaos här, verkligen kaos. men kan man hjälpa till så är det  väl bra. ikväll någon gång bör i alla fall värdpappan vara hemma igen..  har blivit mycket teknade julberättelser, myys!
imorgon ska jag försöka ta mig ut på en promenad, måste röra lite på mig efter sängliggande. om de inte regnar hela dagen igen förstås. sen hoppas jag verkligen att mitt paket som jag beställde kommer imorgon! salt och blandat..mmm
denna bild är tagen i onsdags om jag inte miss minner mig, ser ni frosten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0