panda express vs. valentinos kebab

the winner is....
KEBAB!!!
alltså ursäkta ovärt ämne, men jag är fruktansvärt sugen på kebab! helt galet faktiskt, det är ju inte ens jätte gott. men nu skulle jag kunna käka 2 stycket tror jag.
men jag ska inte klaga ändå, för jag ska åka till panda express nu och träffa tyskorna och sörja lite..
idag började jag redan strax innan 6 på morgonen för mamman skulle på ett jobbmöte i southbay, så det var jag som fick ta upp barnen när de vaknade, de var lite chockade men det gick bra! jobbade till strax efter 5 så det var lite mer än 10 timmar som man egentligen får, men de är ok med tanke på hur lite jag jobbar annars. och tack och lov sov barnen i hela 4 timmer! båda två! herregud..
när värdmamman kom hem fick jag ett presentkort på starbucks som tack för besväret. tack och bock, jätte snällt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så gulligt av värdmamman att ge dig ett presentkort =) pusspuss

2009-12-02 @ 17:56:19
Postat av: Linda

GULLIGT!!

2009-12-02 @ 21:50:10
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0