rosé, ribbs och cheescake

så har även juldagen snart seglat förbi, och jag har verkligen haft en very merry christmas och skänker ett stort tack till min värdfamilj här som har ansträngt sig till det yttersta med presenter och mat och gud vet allt. såhär i efterhand ångrar jag mig inte att jag har spenderat en jul i staterna. men det var också något som jag sett fram emot under december månad. hade svårt med julkänslan, men med polar expressen tidigt på morgonen och en full julstrumpa kunde ju inte dagen annat än sluta bra. jag är proppad av både det ena och andra bla mat. idag har jag varit glad dagen igenom! det ni!

och julklappar har jag fått, bortskämd blev jag, chockad blev jag. alla har varit snälla, även om det är riktigt svårt att ha deras släkt här så tätt in på så har det gått bra. värdmamman fick ett wii och ett wii fit i julklapp, så nu kan jag träna minsann! och jag har fått presentkort på både det ena och andra stället, och har nu en vera wang i sikte..
är glad att att det här är över nu och ser fram emot en mysig jul med männsikar jag verkligen tycker om hemma i sverige igen nästa år!

Kommentarer
Postat av: lotta

En erfarenhet rikare =)Bra kämpat, nu har du fixat fyra månader grymt bra!! Så nu får du ta något nytt i sikte och det här fixar du! Se till att få många sådanna där dagar att vara glad hela dagen;)Puss och hej!

2009-12-26 @ 11:36:34
Postat av: Linda

åå va glad jag blir, när du har haft en riktigt bra dag!!!!!kram

2009-12-26 @ 21:42:57
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0