sick sick sick sick sick..

här är det sjukstuga vill jag lova. hela familjen numera, utom pappan som flydde upp till fjällen. jag har haft en härlig feber, halsont, hosta, runny nose, kiss sjukan och gud vet vad. så jag har gjort absolut ingenting idag, har knappt orkar tagit mig ur sängen.
idag har jag testat något nytt i matväg igen, nämligen krabba. alltså riktig krabba, inte sånna där äckliga crabstick. utan två gigantiska ben/klor har jag ätit. smakade ganska likt kräftor, jätte salt. gott var det i alla fall!
nu ska jag nog tappa upp ett kokande bad åt mig och sen knäppa på en film och somna, om jag lyckas.. har inte sovit så bra senaste dagarna för det är svårt när ja har rummet bredvid M som vaknat en gång i timmen sen han blev sjuk och bara skriker och skriker. imorgon ska de ta honom till doktorn för att kolla om han har öroninflammation eller något sådant.

Kommentarer
Postat av: Lotta

fixat i dig någon medicin?? Att vara sjuk är helt onödigt i staterna ;) Krya på dig från samma gammla molntäckta sverige..

2009-12-12 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0