23

idag känner jag mig effektiv! har massor med saker att fixa och jag vill bara städa, och typ clean out my closet. fälla upp en resväska och så smått fylla på den. 3 veckor låter lång tid för er, för mig är det ingenting. om 4 veckor är jag påväg till min familj nu, crazy.

jag berättade ju att jag köpte en kokbok förut, fast en tom. tänkte börja pilla ner mina favorit recept i den också. fast vi får se hur det blir med det.

idag ska det även hinnas med att träffa en väldigt saknad vän, Linda. Sen sa mamma att jag fick komma till hennes jobb idag också (dagis), lite av min sista chans att umgås med barn innan jag åker så det känns ju ändå som en bra ide! Vi får se hur det går med allt.


Kommentarer
Postat av: Amy

Jag köpte också en kokbok och hade precis samma idé som du, nu åker jag om två veckor och har inte börjat fylla i den än hihi (:



lycka till med allt å lyllos som ska till CA!!!!!

2009-08-02 @ 23:54:14
URL: http://amydee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0