28

4 veckor. herregud vart tar veckorna vägen?

tog en snabbis till kupolen efter mina allergisprutor och suktade lite resväskor. och jag är ju mer eller mindre kär i en rosa samsonite.. men vi får se hur de blir med dom som sagt. vill gärna ha ett par egna resväskor redan när jag åker, och faktiskt känna att dom här är mina och här packar jag ner mitt liv. låter skit töntigt men de är så sant som det var sagt.
fast å andra sidan lär jag ju köpa ytterligare resväskor där, för att kunna få hem mitt nya liv igen. så jag vet inte än. finns ju antagligen mycket finare väskor over there, men jag är inte den som har tid att vänta. det ska hända nu.

med mig hem fick jag i alla fall 2 strandklänningar som jag tror kommer väl till användning, och ett par rosa tunna chinos. som också känns rätt. allt för 170 kronor, SMACK, inte illa va? är det någon som kan fynda så är det ju jag.


(om ni undrar varför jag inte lägger upp nå bilder eller nått är det för att min dator som sagt är på lagning hos fixar-ola. och jag vill inte krångla med min nya kamera i m&ps dator. så ni får hålla er på sträckbänken ett tag till. När min stora resa väl har börjat så kommer det bli lite roligare att läsa, jag lovar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0