29

nå, vad tycks om min header? jag är nöjd, fast skärpan på mina ögon var såååå mkt bättre innan. men aja. ja tycker den är rätt fin, tack för hjälpen ola!

idag såg jag att dom hade sänkt priset på kameran jag köpte, med SEXHUNDRA kronor. det är galet, jag började nästan lipa. jag som redan trodde det var rea på den och såg ingen anledning till att vänta. så jävla snopet. men men så kan det va. tur man är så rik annars...

fick fakturan idag, 7370 kronor, ska väl försöka betala in det imorgon hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: cassandra

headern är jätte snygg! och jag tycker verkligen att du ska åka iväg som au pair det kommer säkert bli tufft men sjukt roligt! :)

2009-07-27 @ 12:55:06
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0