36

oj nu var det länge sen jag skrev. men har varit borta och haft fullt upp mest hela tiden!

fick ett mail från hostmom häromdagen, hon skrev att dom inte kunde fatta att det nu bara är ca 1 månad tills jag kommer. och vem kan fatta det? allra minst jag. men dom såg fram emot det och berättade lite vad dom gjorde på dagarna åså.
Jag skrev även och frågade om mina curfews (när jag ska vara inne på kvällarna) då det inte var nått jag tänkt på. Hon sa bara att jag skulle vara inne en ansvarig tid de dagar jag jobbar så jag är pigg och kan passa barnen men att på helgerna hade dom inga curfews vilket var lite av en lättnad!

Min dator vill fortfarande inte fungera riktigt, börjar bli stressad. har inte råd att köpa någon ny men kanske måste. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0