43

jag köpte mig en ny kamera tillslut, efter många om och men så lyckades jag bestämma mig. en Nikon coolpix s230 ska föreviga mina minnen från usa! det blir nog bra, för den är rosa. fast röd, fast rosa. ni fattar.

angående presenterna till familjen hittade jag ingen pippibok, eller jo men sen såg jag att det var ungefär halva priset på internet så jag klickade hem den istället. plus en bok till familjen Sweden-insideout. En homuristisk bok om sverige men ändå med super fina bilder och sånt! Ett tips om det är någon som har problem..
lillkillen vet jag fortfarande inte vad jag ska ge..funderar på brio leksaker, dom är ju svenska. en sån där bräda man slår på ni vet?hmm..

Idag har jag även inhandlat ett block som ska bli min kokbok det kommande året, ett vanligt vitt block med randiga sidor och ett snöre som håller ihop den liksom, toppen säger jag. 39 kr lagerhaus...

fikade med min älskade vän Lina idag, imorgon är det exakt 3 veckor tills hon åker och börjar sitt liv som storstadstjej i New York. Det är galet, och aj vad jag kommer sakna henne. 6 veckor tills jag åker imorgon, spännande, inser att veckorna går fort nu. galet!!

Kommentarer
Postat av: Amira

när åker du till USA då?

2009-07-13 @ 19:46:49
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0