45


Har haft nybörjarkurs i golf nu under morgonen, och för ett par få timmars slit med barn den här veckan fick jag ca 2000, lättförtjänade pengar. Men dom ska brännas direkt såklart, är på väg till Siba strax och ska köpa mig en ny kamera.
Har övervägt om jag ska köpa en kamera här hemma eller en när jag kommer dit, men eftersom jag vill ha bilder från resan och första dagarna i NYC så blir det att köpa en hemma, så mycket tjänar jag inte på att köpa en där.

Är nu också rädd att jag ska behöva köpa en ny dator då min inte vill funka längre, sen min skola lade in linux istället för Windows på min dator vill den ingenting. Och nu har jag försökt installerat windows igen på den, men den blir ju bara galen av det..aja, det får bli ett lite senare problem hur jag gör med det. Såg ju iofs en snygg dator när jag var i sthlm...


Den här kameran lutar det åt just nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0