47

jag är så trött! har jobbat 3 dagar nu, 10 timmar om dagen framför en dator, det sliter mer än man tror! har somnat innan 10 två kvällar nu, löjligt. men de är värt pengarna, speciellt när jag är i USA!

Idag när jag kom hem hade jag fått brev om att jag kan hämta ut mitt visum, hur coolt är inte det! Så ska hämta ut det imorgon förmiddag, nu är det verkligen nära. 47 dagar närmare bestämt, galet.

Imorgon tänkte jag även ta mig en tur ner på stan i falun för att leta efter presenter till mina värdbarn. Pippibok och karlsson på taket bok är planerat, även en pippidocka till S, fotbolls tröja till M kanske..jag vet inte. något tips?

nej nu lär jag nog gå och lägga mig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0