det kan inte vara sant

mina flygtider är bokade!!

9:20, 24 augusti lyfter jag från svensk mark, inte för gott, men det känns nästan så, för ett år åtminstonde. kommer att mellanlanda i duesseldorf för att komma till New York.
Men aldrig trodde jag att flygningen från NY till SF skulle ta nästan 7 timmar? 6:42 närmare bestämt..

men nu är det ju på riktigt, faktiskt, ingen återvändo. jag ska inte fega ur, verkligen inte.


)så om det är nån där nu som läser min blogg som flyger samma tid från arlanda så hör av er!)

Kommentarer
Postat av: Mirela

Ska du flyga till San Francisco International Airport från NY? Jag ska nämligen också åka den 24e och ska bo i Sacramento men jag ska flyga till SF efter skolan.Hade varit kul och ha lite sällskap till andra sidan i så fall =)

2009-07-28 @ 15:18:56
Postat av: isabelle

ja det ska jag göra!



åker med ett plan som går 14:45 från JFK till san fransisco:)

2009-07-28 @ 22:14:46
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

FAn jag blir så avis på er, jag vill åxå åka nununu :) Njut av året det kommer aldrig igen!

2009-07-29 @ 17:37:50
URL: http://sandraanordkvist.blogg.se/
Postat av: Mirela

Vad skönt!

Har inte fått mina flygbiljetter än men förhoppningsvis är det samma tid.

Vi synes på skolan i NY den 24e :)

2009-07-30 @ 23:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0