3 månader

24 november, jag har varit här i 3 månader. och det är 1 månad till jul.
just nu vill jag ha;
räkmacka
julskum
mörkt bröd
knäck
kall falukorv
mammas salami fläskfilé
kycklingen med ketjap manis osv
icas vaniljglass med jordgubbs sylt
snö
mitt tv-spel
frallor med hushållsost
men man kan ju inte ha allt, men drömma måste man ju få göra :)
idag tog jag mig ut på promenad och sprintur, första träningen på 3 månader. min kondition är pinsam, nu blir de skärpning.
imorgon blir det att packa och se till att allt är tvättat, kolla igenom huset om de är nått ja måste städa upp osv. och sen på torsdag morgon drar vi!
3 månader alltså. jag sa när jag åkte, att jag lovade ge detta en chans i 3 månader om ni kommer ihåg det. nu har de 3 månaderna gått. det känns inte bra, är ledsen nästan hela tiden. bläää

Kommentarer
Postat av: Lotta

3 månader wooow, grattis =) Men kom igen nu va den tuffing du är, det kommer du att ha igen resten av livet!! Ni kommer få en rolig semester, ååå I wish too! PUSSs

2009-11-25 @ 09:02:52
Postat av: Linda

du är så duktig!!!!! ha en riktigt skön semester:) är inte allls avis:) jooo...

2009-11-25 @ 19:40:14
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hittade din blogg av en slump :) Åkte från San Francisco (Menlo Park) förra veckan, var också au pair där. Vart bor du? Nu har jag flyttat till LA istället, men har bestämt mig för att åka hem nästa onsdag, känns super bra! Har varit här i fyra månader imorgon.



Kämpa på! Gör det som känns rätt för dig och lyssna på dig själv. Stanna inte för att bevisa för andra att du "klarar det". Det handlar inte om att klara av att göra någonting, utan man måste ha roligt på vägen. Antar att det här skulle bli ditt roliga år, precis som för mig. Man måste vara lite ego för att förverkliga sina drömmar. Hoppas att du kommer trivas med det beslut du tar :) Ha det bra!

2009-12-03 @ 03:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0