bad bad bad news

hej, jag är "hemma" igen, levande och allt. men detta inlägg handlar inte om Los Angeles utan det skriver jag om ikväll och lägger inte lite bilder.
nämligen imorse när jag vaknade berättade min värdmamma att det skedde lite förändringar häromkring, jaha tänkte ja. sen sa hon ja, madeleine ska åka men vi pratar om de senare. pratade om det nyss, hennes värdfamiljtycker inte hon passar med småbarn och har därför valt att skaffa en ny au pair genom en annan förmedling, och madeleine måste åka typ på onsdag. hon var på semester tills igår i New York och kommer hem och får veta detta, fy fan. efter 6 månader!!!!
jag vet att de är klagomål på min "negativa blogg" men detta gjorde mig verkligen ledsen, personen som bor i närheten som jag kommit närmast måste flytta eller åka hem till tyskland. känns åt pipsvängen just nu. ska nog träffa henne ikväll för att prata lite och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0