billig shopping

denna morgon hade jag lovat mig en härlig sovmorgon. den varade till strax innan 9 då de skrikande barnen kom upp och skulle klä på sig. men jag låg kvar i sängen och njöt av att jag inte behövde bry mig om det idag. morgonen var bara lugn, kollat på säsongsavslutningen av ensam mamma söker ( vad ska ja nu ha att se fram emot varje vecka? ) och bara tagit det lugnt. halv 3 hämtade Julie och Laura upp mig och vi åkte hem till Julie och åt tårta, jag gillar verkligen inte amerikanska tårtor, inte så mycket tårta i huvudtaget faktiskt. sen kom också Carol (brasse) och vi åkte och shoppade.
Roxy tjocktröja, strl XL, haha, nej jag har inte blivit tjock. det var typ barn/junior storlek.
galna skor med galna klackar, kan ta en närmare bild på de sen. de är så söta och för 5 dollar!!
Billabong t-shirt
Pjamasbyxor i fleece med hjärtan på, blir det bättre.
37 dollar tror jag det hela slutade på. det är så billigt att det kan bli farligt. 37 dollar = 270 kronor!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygga grejer!! Fett avis på någon som från us-shoppa ;) PUSS

2009-11-09 @ 08:28:54
Postat av: Ola

Dom där går ju inte att gå i :O?

2009-11-09 @ 18:32:44
Postat av: linda

ååå skoj med shopping:) i dag har jag och molly hälat på olov i sholm...

ha det gottttt krammmmm

2009-11-09 @ 20:40:16
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0