swedish meatballs

har lite småtråkigt såhär på halloweenkvällen efter gått "trick or treat" med mina kära barn. det var en upplevelse, de fullkomligt överröste barnen med godis. nu har de så att de klarar sig tills nästa halloween. Tamara undrade om jag ville med på någon fest någonstans ända borta i concord. men jag kände att det inte var vad jag ville ikväll. Är verkligen trött eftersom man aldrig får sova ut här på morgonen utan alltid vaknar av skrikande barn. Så det blir nog en tidig kväll i min säng med lite glass och Sex and the City.

knåpade ihop en liten lista till er. bra eller dåligt?
dagens humö
r - trött, lättirriterad och småsjuk. blir inte bättre va?
dagens mat - SWEDISH MEATBALLS! och ja, måste säga att de fick godkänt. pappan hade lagat. mums. men ni kan hälsa farmor om hon inte läser det här, att hennes köttbullar slår dessa med hästlängder, och lite till!
dagens dryck - vatten, nästan det enda jag dricker här när jag är hemma. mjölken är för fet.
dagens kläder - mjukiskläder..
dagens bästa - lär nog säga köttbullarna..
dagens sämsta - att jag väntade på ett paket som inte kom :(
dagens önskan - raggsockor! mamma snälla sticka mig ett par raggsockor. har kollat efter sockor men det finns bara sånna där som man blir sådär äcklig av, jag önskar mig ett par hederliga hemmagjorda raggsockor!
dagens barn - inte haft så mycket med de att göra eftersom det är helg, men lite sådär övertrötta ni vet.
dagens låt - frosty the snowman. mina barn går och sjunger på den hela tiden, så det är nog dagens låt är jag rädd.
dagens behov - sömn sömn sömn.

Kommentarer
Postat av: Faster

Hejsan! Skoj att läsa om ditt liv där långt borta. Här hemma är det hösr rusk väder. Varit hos Olov inatt F o A var på fest kom hem kl 02 00 då lekte Olov efter att sovit till o från sedan kl 19 30. Ha det bra kram

2009-11-01 @ 19:19:44
Postat av: Lotta

Kom igen nu BE STRONG jag vet att du kan!!

2009-11-03 @ 22:27:07
Postat av: Linda

berättade för din farmor om vad du skrev om hennes köttbullar ååå tänk sa hon jag förstår inte varför hon tycker så om mina köttbullar det har hon alltid gjort:)hon blev sååå glad såå!! och pigg är hon som bara den tycker jag...

2009-11-04 @ 21:27:57
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0