Nov. 16, 2009

hej och hå. imorse mådde jag betydligt bättre, lite huvudvärk. men febern var som bortblåst och ja, det kändes bra. hade en slapp söndagsmorgon vilket uppskattades! runt lunchtid kom Tamara och Madeleine och plockade upp mig, lunch på panera bread och 1 timme senare stod vi med skridskor på fötterna och fattade inte riktigt vad som hände. skridskor? i californien? utomhus?, så sant som de var sagt. Åkte i ca 90 minuter tror jag, det var skönt och befriande, men ändå så värker det i mig, det var jag men jag trodde det var över, men jag kan inte släppa det. jag saknar att stå på isen.
i alla fall, en perfekt eftermiddag. På onsdag ska vi åka igen, fast på kvällen när de är mörkt och alla mysiga lampor är tända, CAN'T WAIT!
är de någon som vet hur man posar på ett par skridskor så är det jag.

Nu mår jag lite sämre igen, känns som febern hoppade på mig igen så fort jag klev innanför dörren. den fruktansvärda huvudvärken också.
Pratat med Lina på skype idag, igen, vi pratade om sommarnätter, sommarpojkar och rättvik. precis som det ska vara.


Kommentarer
Postat av: Ola

Söta skridskor :P



Krya på dig!

2009-11-16 @ 07:35:28
Postat av: Lotta

såå fina bilder JÄTTE kul att se =)!!! Kul med skridskor, I bet dom var impade ;) Du får se till att åka lite skridskor där nu då när det finns is och allt, kanske kan få åka med ungarna någon dag också. Men du hett tips, du ska inte gå med feber och huvudvärk, alltså ta deras piller allt hjälper såå otroligt bra inget som svensk medicin. De har säkert något hemma, annars köp något om du kommer till target. Kisssssssss från ett regnigt och fortsatt molningt sverige, men igår försvann täcket något och solen kunde skymtas bakom, på en gång UT UT UT, drog ut och sprang och vid slutet av turen var skymten av solen borta igen. PUSSSSSSSSSSS

2009-11-16 @ 17:44:33
Postat av: Lina

Avslöja inte mina sommarnätter, mina sommarpojkar och mitt projekt pågående i rättvik! ;) hahahah

2009-11-17 @ 20:09:45
URL: http://linaschultzberrg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0