KISSSSSSSSSSSSSSSS

är svaret på min fråga i föregående inlägg, vilket det var dålig aktivitet på gissningsfronten. det är alltså KISS som ska få förgylla min söndagkväll, kan bli väldigt väldigt intressant. med tanke på mina 3 låtar jag kan med de, men ändå. det kommer vara stort.
familjen har åkt och det är ljuvligt tyst i detta hus. fast nästan lite för tyst, för jag känner mig redan ensam. urgh. men jag ska ut och shoppa lite ikväll med  tyskorna och sen följer de med hit för att se på film eller nått. toppen.

Kommentarer
Postat av: Solveig

Jag var på Kiss med min man Mikael på stadion i Stockholm förra sommaren (Elin hade vunnit biljetter som vi fick, snäll dotter:-). Det var en härlig show, du får säkert roligt!

2009-11-20 @ 07:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0