let's make it 4

fjärde natten i rad alltså, bestående av mardrömmar. this has got to stop.
idag kom Madeleine hit med sina två tvillingpojkar på två år. vi tog oss en promenad med barnen till parken och förmiddagen sprang iväg, plus att barnen hade riktigt kul! men eftermiddagen var ett kaos och jag vill bara stänga in mig på mitt rum och gråta. lyckades behärska mig och stod ut till klockan 5, endast med tanke på att det är min sista jobbdag på ett tag.
min feber är tillbaka, likaså huvudvärken, eller huvudvärken har jag haft sen sist jag var sjuk i helgen, men ändå. känner mig inte långt ifrån utbränd helt ärligt, vilket jag mer eller mindre fick erfara en peroid i 9:an. det är så mycket känslor, och så mycket slit.
imorgon blir det iaf semester, plus starbucks och skridskor på kvällen. ska bli kul, au pair möte på starbucks alltså. ska se vad min bittra LCC har att säga om det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0