Los Angeles comming up

And she said I ain't never been to New York City
I ain't seen the San Francisco Bay
I ain't never tried my hand in Vegas
I never seen the L.A lights shine bright - comming up
Om mindre än två veckor befinner ja mig nere i L.A, är inte så jätte taggad för tillfället även om jag försöker mer än något annat.
Men jag hoppas verkligen att de blir roligt, och det blir ju vad man gör det till. Nu i veckan åker familjen i väg och ja kan inte berga mig från att slippa vakna av barnfötter springandes utanför min dör strax innan 7 varje morgon.
Jag behöver detta break so bad. Hoppas det får mig att må bättre också. Sen jag hade mitt prat med vmamman så har allt känts lite bättre nu under veckan. och jag har gjort största möjliga insats att försöka tänka positivt. Men jag vet inte jag är så kluven.
Idag mår jag lite bättre, men inte bra. Huvudet dunkar fortfarande och ja känner mig lite varm.. får se om jag orkar åka lite skridskor eller något annat senare. Nu måste jag nog äta någonting..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du känner dig helt frisk snart! Jag har också kännt mig halvsjuk, men idag kännde jag äntligen att jag kunde träna iafal, såå nice! Ganska coolt att kunna kryssa av dom där sakerna på listan va ;) Las Vegas måste du ju också bara åka till, de är ju hur coolt som helst, även om man inte är 21. I LA får ni inte missa Universal Studio, det är de coolaste ni kan göra där!! PUSS

2009-11-15 @ 15:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0