nightmares

senaste 3 nätterna har jag drömt mardrömmar, inga trevliga, men inga mord, kidnappninger, biljakter eller något annat i den kategorin. utan mer, människor, tankar och känslor, allt som snurrar i min hjärna just nu skulle man väl kunna säga.
no more plese.
imorgon är det min sista jobbdag på två veckor, kan inte bärga mig. ska bli awesome. fast ganska ensamt efter ett tag skulle jag tro. sen efter de två veckorna är det december, helt sjukt, och bara 24 dagar till jul, eller numera 25, eftersom jag befinner mig i staterna.
playdate väntar imorgon med madeleine och hennes pojkar i våran lekpark. kulkul, kanske får dagen att gå lite fortare också!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Får du möjlighet att använda någon bil nu då? Du måste ju kunna få röra dig lite när de drar iväg. Annars får du bosätta dig hos någon kompis ett par dagar. Vilken dag är LA? Blir lovely!!! =) HADE

2009-11-17 @ 15:17:29
Postat av: Linda

skönt att de åker i väg ett par dagar:)

2009-11-17 @ 19:30:36
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0