"shoot for the moon. even if you miss, you'll land among the stars."

mitt favorit citat sen jag första gången hittade det på Sasha Cohens hemsida för ett par år sedan. igår köpte jag ett bokmärke med den texten på. hämtade även min beställde bok. plus att jag köpte två till, 56 dollar slutade det hela på. fråga mig inte hur det gick till, jag bara älskar den affären.
Var där och på starbucks med Tamara och Madeleine, träffade även en annan au pair jag inte träffat förut. Laura, hon har varit här i ett och ett halvt år redan och åker hem i vår. Sen var även sydafrikanen Julie där. en lagom trevlig kväll, som slutade lite senare än vad jag hade tänkt mig men men.
Hittade även min kamera i ett paket på trappen när jag kom hem, öppnar man inte dörren här ställer de paketen på trappen vad de än är. urdumt egentligen.
idag jobbar jag från 7-6, herregud vilken lång dag. just nu sover barnen så jag passar på att skriva lite. det händer inget speciellt med barnen, vi leker, är i lekparen, färglägger och ja. de sköter sig helt okej och lillkillen har blivit kanske fäst vid mig tror jag haha. idag har jag haft en svans efter mig, en söt sådan <3
idag fyller Tamara år, så jag kanske går ut och äter middag med de. orkar dock inte dra vidare på någon fest som de tänker eftersom jag har sovit så lite senaste tiden. vill lägga mig och verkligen sova ut.
ska prata med mamman imorgon har ja bestämt. får se hur de går. det här känns bara fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0