sjukling

usch, idag har jag inte mått bra för fem öre. en dånande huvudvärk har fyllt mitt huvud hela dagen. har sovit en stund på eftermiddagen i hopp att må bättre, men icke. hade filmkväll inplanderad med mina tyska vänner ikväll men det var bara att glömma, är rätt säker på att febern är här. ska sova tidigt och verkligen hoppas på att jag mår bättre imorgon. fast först blir det nog ett bad.
gillar inte att vara sjuk här, man känner sig ensam och klen och får alldeles för mycket tid till att tänka.
idag fick jag ett vykort från Luleå Stadspark, det tackar vi för mamma och simon! får mig att längta lite till snö, fast det kan jag ju få här om ett par veckor när familjen åker till Lake Tahoe iofs.
P.S, jag har precis kommit underfund med vad jag ska bli när jag blir stor. D.S

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad vill du bli när du blir stor?? så där kan du ju inte avsluta ;) Ursh, många som är sjuka nu, lite halvsjuk själv också. Aldrig kul att vara sjuk!! Längta till snö du, men du kommer få bättre snö på era skidresor! Efter jag vet inte hur många dagar med totalt gråtäckt himmel och mörker så tittade jag precis på nyheterna och de ser ju helt fucked up hela sverige ligger under detta tjocka lager av moln, vissa kommer få snöslask men jag längtar till att få se en liten skymt av solen!! Riktigt typiskt november väder är vad det är, bara att det är så varjedag :( Krya på dig!! Puss puss

2009-11-14 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0