svenska pannkakor

igår bestämde jag mig för att LAGA mat för i princip första gången sen jag kom hit. pannkakor blev det, hittade allt jag behövde utom socker, socker borde de väl ha i detta land om något? men men de gick bra utan. gott blev det också, och fina blev dom vill jag lova.

och så till denna Twilight hysteri som råder i världen just nu. har bara sagt att det inte är något för mig, igår skulle tyskorna se den nya filmen New Moon på bio, jag hade inget att göra så jag tänkte ge det en chans. han se en bit av första filmen innan också. och ja, jag är nog ända människan på denna jord som tyckte de var rent utsagt dåligt. löjligt. förmodar att de är helt annorlunda att läsa böckerna och de är bättre. men filmen blaaah, vampyrer ? nej.
jag hade hoppas på att göra något med de svenska tjejerna i helgen men nej tydligen inte. så idag följer jag med tyskorna till Walnut Creek för lite shopping, hoppas hitta en jacka någon gång. 12 grader här!! Blir nog inte borta allt för sent ikväll, igår kom jag hem halv 1.
imorgon blir det att åka in till San Francisco och upptäcka staden på egen hand. i väntan på att få åka tillbaka till oakland och se KISS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Heej, Du jag är ju en av dom som är helt inne i Twillight hysterin och jag gick självklart på New Moon. Men vi pratade om det efteråt att skulle man inte ha vetat något om det här och inte sett ettan så skulle man bara skaka på huvudet, det är förståligt. Men om man ser ettan så dööööööööööör man!! Jag är som en tonåring, och böckerna är helt sjukt bra, de bästa jag läst någonsin och jag är den som absolut hatar fantasy! Hade så gott och du ge ettan en chans till och så börjar du nog gilla det ;) LOVE

2009-11-22 @ 09:56:00
Postat av: malin

du är inte ensam, ibland undra jag om jag sätt twillight ens, eftersom alla är så galna, jag tyckte den var helt VÄRDELÖS, hur kan folk tycka om det så mycket :s

2009-11-22 @ 12:14:20
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte ensam, ibland undra jag om jag sätt twillight ens, eftersom alla är så galna, jag tyckte den var helt VÄRDELÖS, hur kan folk tycka om det så mycket :s

2009-11-22 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0