TACK MAMMA OCH PAPPA <3

ni är bäst bäst bäst. tack för paketet och namnsdagspresenterna! hoppar av glädje för dumle klubborna, och då har jag ändå inte ätit de på flera flera år! eftersom jag inte kan ta kort så får jag berätta vad som var i;
dumleklubbor
ahlgrens bilar
en film, min brors flickvän (kände de på mig för pappa frågade hundra gånger om jag hade sett den haha!)
hederliga björn borg trosor! tack för de, även om vi har victorias secret här som jag älskar, så kan kvaliten vara sisådär.
örhängen, super söta med hjärtan!
ett gulligt kort, till prinsessan isabelle
och framför allt, DISKTRASOR! underbart, nu kommer bordet skina i fortsättningen
tack så jätte mycket, det gjorde verkligen min dag :)! så ikväll blir det att krypa ner i sängen kollapå filmen och äta bilar! jag vet att de är onsdag, men vad tusan!
pratade med mamma på skype i över en timme idag också, kanske inte så mkt om det jag hade tänkt. men det var skönt att bara få prata av sig om allt annat runt omkring också.

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

tank pa att du kan tvatta disktrasor i tvattmaskinen pa 60grader o pa sa satt ateranvanda dem ;)

2009-11-05 @ 08:33:48
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ganska coolt hur man kan bli sååå glad över lite godis va ;) hehe hoppas du fick en kalas kväll med Algrens bilar =) Pusss på dig!!!

2009-11-05 @ 10:37:01
Postat av: linda

en puss från molly ludvig och mig!!! härligt med lite godis..

2009-11-05 @ 13:34:41
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0