the beauty, the palmtree and jesus lover

ikväll var det au pair möte på starbucks, tråkigaste ever. skrev våra initialer på ett papper för att visa att vi var där och sen pratade vi om brandfara nu i jultider. yay. har lite svårt för min LCC just nu, pratar bara om sitt jobb och ja. ja sa som jag känner och hon sa inte så mycket. jag log hela tiden men kände mig inge vidare.
efter mötet åkte i alla fall jag, tamara och madeleine till panda och åt middag, jag åt min andra middag för jag var fortfarande hungirg. som vanligt. satt där i nästan två timmar och bara pratade, om värdfamiljer och barn, gud vad de är skönt att ventilera. vi diskuterade även våra namn Isabelle/Isabella betyder tydligen "the beauty",  Tamara betyder av någon anledning "palmtree", madeleine hade ingen direkt men hon sa att de kom från magdalena eller något sådant som var Jesus älskare. spännande diskussion hade vi, och nya smeknamn fick vi. rätt nöjd med mitt ändå..
imorgon bitti när jag vaknar har de förhoppningsvis kommit längre än till garageuppfarten och förhoppningsvis på flygplatsen. så min första dag blir nog förmodligen inte till att göra någonting alls. så skönt. sen ska ja bli effektivare, jag lovar!
på söndag ryktas det om en konsert!! kan någon gissa vilka? det är väldigt oväntat, inget jag lyssnar på så mkt, men kommer bli grymt!? GISSA (ola du får inte säga något)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lyssna på det här från nyheterna: "väderprognosen utlovar en HEL DAG med sol på lördag", nyhetsläsaren utalde det som om tja vi ska nog ändå inte tro på det men det sägs så. Så vad är det för konsert???

2009-11-19 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0