the sounds, mando diao, moneybrother, the hives

igår när jag och min tyska vän körde genom brentwoods gator upptäckte jag något. skivan hon hade i bilen med 24 spår, innehöll 22 spår svensk musik! av ovanstående band. jag skrek THE SOUNDS efter två takter på första låten. hon visste att flertal av de var från just sverige. när god knows spelades blev jag tvungen att säga att ja faktiskt mer eller mindre bott granne med killarna. hon trodde inte på mig för fem öre först. men ja, det var lite häftigt.
en annan sak jag vil berätta är att jag för första gången känt lite kärlek från mina små barn här. det var också igår, när vi hade haft våran playdate så tog jag och Madeleine hennes bil till stan. vilket innebar att jag inte åkte med barnen hem. S började gråta för att jag inte skulle följa med, haha det var så gulligt. hon som aldrig visat något, inte ens minsta. och M blev alldeles förtvivlad, men de var nog mest för han inte fattade vad som hände.
här är en bild på min och min the sounds diggande tyska vän från en resturang.
inte så charmig men ja bjuder på den. (mamma och pappa notera örhängena)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så söt =) En bild om dagen nu när du har kamera kanske? Du vet som Linda har gjort.. Kul!! PUSS från ett grått sverige

2009-11-11 @ 17:22:31
Postat av: Linda

tittar in innan jag ska gå och krama kudden:) ja en bild om dagen tycker jag allt du kan visa och såå skoj för dig att minnas små saker som man så lätt glömmer annars!!!kram och natti natti!!!

2009-11-11 @ 22:35:10
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0