tvätt tvätt tvätt

PJUH! nu ligger jag i sängen och är helt färdig. har tvättat idag, så nu har jag rena lakan och en ny ren pyjamas. och är nyduschad med ny inbakta flätor i nytvättat hår. toppen toppen. kläderna ligger vikta och upphängda i garderoben (förutom de som ligger på min yogamatta(provisorisk tvättställning)).
var själv med min lilla kille idag medan värdmamman tog S till tandläkaren, det gick bra för jag höll honom på gått humör med att säga att han skulle få happy meal när de kom hem igen.
på eftermiddagen åkte vi över till värdmammans jobbarkompis som råkar vara Madeleines värdmamma, barnen hade playdate och jag och Madeleine hängde i hennes rum och åt tysk chocklad.
Vi bestämde oss för middag, panda express, orange chicken, och shopping. Idag fick jag med mig en Hollister t-shirt och sweater, on sale. (Hollister är ett riktigt häftigt märke som finns här på västkusten och kanske även andra delar av detta gigantiska land. Men främst i californien och de står ofta CA på deras kläder. Kul som minne) Lite scrapbooking klistermärken och ett minneskort till min nya kamera.
Dagen har varit riktigt riktigt bra och idag har jag inte känt mig eländig alls faktiskt, men de kommer nu mot kvällen. Så nu ska ja titta på "Ullared" innan jag somnar och skratta åt alla dessa galna svenskar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nice nice det kanske är påväg att vända, eller de gör det säkert =) Tycker din värdmamma gör in god insats här, hon tänkte säkert ut denna playdate för din skull :) Och nice med panda, avis de är ju sååå gott, kan du inte äta sesamcicken åt mig, mmmm ;) PUSssssssss!!

2009-11-10 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0