var har On Demand varit hela mitt liv?

ännu en jobbdag har passerat, men bara en kvarstår denna vecka. en lång sådan, från 8-4 och sen från 7-10 igen på kvällen. men det gör mig inte så mycket, kan faktiskt vara rätt mysigt att natta småttingarna.
så till dagen; vi gcik till lekparken idag och tog med oss två fotbollar. S spelar fotboll en dag i veckan men hon vägrar att delta på träningarna, men hemma älskar hon att spela. tänk så det kan vara. men vi sprang i alla fall runt runt och spelade. har även filmat barnen lite idag, men mest för min egen skull för det är inget jag kan lägga upp här.
har haft en fruktansvärd huvudvärk nu på eftermiddagen så har inte varit på humör för att leka alls. så vi lekte "slumber pary", passade perfekt!
Julie frågade om jag ville med ut på middag ikväll, men nej min huvudvärk säger stanna hemma. och ska jobba länge imorgon så. istället tittar jag på Step Up 2 på tv, on demand. världens bästa grej. massa filmer och tv program man kan titta på när man vill på tv, gotta love it!

Kommentarer
Postat av: linda

halloj!!

en lång dag har vi med haft!!! ludvig har fått svininfensa sprutan efter 4 timmar och 15 min i kö.... fattar du??? 390 personer före i kön..men nu är det gjort!! och jag ska lägga mig och sova är helt slut!!!! kram

2009-11-12 @ 21:12:42
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0