walnut creek <3

är nyligen hemkommen från en heldag i Walnut Creek, mysigaste staden man kan hitta häromkring. enda staden där det faktiskt finns ett "downtown". Jag och tyskorna tog bilen dit strax efter tolv. en hel del shopping blev det förstås.
jag införskaffade mig ett par jeanslegging, tro det eller ej. alltid varit emot den uppfinningen, men som småbarns"mamma" kan det inte bli mer rätt. trött på att gå i mjukisbyxor, men inte bekväm i jeans. perfa!
Love letters of great men, var även en bok som fick följa med mig hem. den som Carrie läser i sex and the city filmen, det roliga är dock att boken inte existerade innan filmen kom ut, men så många frågade efter den när filmen släppts att de tillverkade den.
Ett linne, en jacka (GUD SÅ VÄLBEHÖVLIGT, ÄNTLIGEN!) och ett par hörlurar fick också följa med mig hem. hörlurarna är min julklapp till mig själv.
imorgon väntar KISS, tvivlar på att det blir någor bloggande på hela dagen med tanke på att jag åker in till SF på förmiddagen och kommer hem sent. morgondagens uppgift är att hitta ett par springskor. puss på er, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0