WORLD MARKET

en perfekt dag att göra ingenting, tomt och tyst och ja, perfekt. låg och vilade, badade och satt framför tv:n, även allvarliga konversationer med lina på skype. och ett samtal med pappa.
mot kvällningen kom tyskorna och plockade upp mig, target och world market var målet. jag tyckte jag kände igen namnet "world market" och att jag hade sett det men inget jag tänkte mer på. det visade sig ligga mellan Target och Barnes & Noble, lustigt va.. gått förbi det flera gånger, men från utsidan ser det mer ut som en möbel affär. men där inne hittade vi både det ena och de andra.
(försökte ladda upp en bild men det gick inge vidare..)
jag hittade iaf, nyåkers pepparkakor, JULMUST och wasa knäcke, är jag lycklig eller är jag lycklig. köpte mig även en chokladkalender.
target senare hittade jag ett par mockastövlar typ, för 20 dollar. får se om jag behåller de eller inte. hittade även lite annat småplock, eventuella julklappar..
tog oss hem hit och jag visade tjejerna vårat hus här, de var lika chockade som jag över alla leksaker. på gränsen till löjligt faktiskt. kollade på sex and the city filmen (som jag helt seriöst sett mer än 20 gånger sen jag kom hit). de åkte alldeles nyss och nu ska jag till att sova!
fick även ett litet vykort idag, från lottapotta, med lite bilar och djungelvrål&pimpim klubbor! tack så jätte mycket!
time2sleep

Kommentarer
Postat av: linda

En hälsning från Ludvig!!!

AJDJHDJNDHDHN DNDJJWJSDNXN3333333jjfjjfmmccccmmfjfjrurjrfhjfcmcd,cd,cmvmvmvmvmvmvmvm,38ie8erirjdjkffjnvdc cnvdtrgvhjbfmn n vnv v vn bnb jeueu§eu+e§+c+5§j+fde57trcrhjmcrkv ,fmdcv xnvc

2009-11-20 @ 13:31:25
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hoppas godiset smakade, de brukar alltid smaka godare på andra sidan atlanten än här ;) Som nyheterna utlovade så har solen till dagens ära varit framme i ett fint väder! Imorgon ska det bli back to normal med ett tjockt moltäcke över landet.. Hur går det att vara hemma ensam nu då och vilken dag drar ni till LA och glöm inte Universial Studio!! xooxo

2009-11-21 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0