55 dagar

usch vilken värdelös dag det här har varit, har inte gjort ett smack. jobbade i ca 2 timmar mellan 1och3 men jag hade bara killen och han låg och sov hela tiden så jag har alltså inte lekt eller något. har suttit lite vid datorn och pratat med några hemma.
idag har jag också tagit min första promenad, haha hur sjukt är inte det. att jag har varit här i nästan 2 månader och inte varit ute och gått runt omkring här än. gick i ca 40 min, dock i fel skor så de vart inte så långt..
igår kväll skulle jag på bio med Julie, men så blev de inte. hon och hennes brasse kompis hade planerat se en film som allt annat än föll mig i smaken så jag skippade det. skulle träffat henne nu när jag hade slutat jobbet, men icke. hon hade åkt iväg någon annanstans. få se om hon hör av sig senare. imorgon vet jag inte, blir det inget ikväll tar jag bannemig bilen för första gången och åker någonstans. blir knäpp av att sitta på mitt rum.
sommaren är minsann tillbaka! eller ja, på promenaden hade jag t-shirt och shorts, och svettades. lovely california! f
(ingen telefon so far, vad håller han på med..)

Kommentarer
Postat av: tina rosén

Hej Isabelle!

Jag är din pappas arbetskamrat och han tipsade om din blogg, vad roligt att läsa om hur du har detoch jag förstår att det är mycket nytt och främmande i en så stor stad - men man växer med det. Hoppas att du får en skön semester och lycka till med körkortet!

Vi ärver kläder av dig, min dotter har fått så mycket fint av dig, skickar ett foto på din mail från hennes fiolkonsert på Hagaskolan förra veckan, så fin i "din" kofta! /Tina

2009-10-18 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0